SILA LAYARI


Tuesday, December 27, 2016

KAJIAN KEPUASAN PELANGGAN JPA 2016

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera,
 
Yang Berbahagia Tan Sri/ Datuk/ Dato’/ Datin/ Dr./ Tuan/ Puan,
 
Dengan hormatnya merujuk kepada perkara di atas.
 
2.                  Untuk makluman YBhg. Tan Sri/Datuk/Dato’/Dr./Tuan/Puan, Jabatan Perkhidmatan Awam (JPA) sedang menjalankan Kajian Kepuasan Pelanggan JPA bagi tahun 2016. Kajian ini dijalankan bertujuan untuk mendapatkan maklum balas mengenai tahap kepuasan pelanggan JPA terhadap penyampaian perkhidmatan dan kemudahan yang disediakan oleh pihak JPA.
 
3.                  Hasil kajian ini akan digunakan untuk tujuan tindakan penambahbaikan serta pengukuhan dasar dan strategi penyampaian perkhidmatan kepada pelanggan JPA. Sehubungan itu, pihak JPA amat memerlukan maklum balas ikhlas daripada pihak YBhg. Tan Sri/Datuk/Dato’/Dr./Tuan/Puan dalam melengkapkan Kajian Kepuasan Pelanggan JPA Tahun 2016 ini.
 
4.      Kerjasama pihak YBhg. Tan Sri/Datuk/Dato’/Dr./Tuan/Puan adalah dipohon untukmelengkapkan borang soal selidik Kajian Kepuasan Pelanggan JPA Tahun 2016 ini sebaik-baiknya sebelum atau pada 31 Disember 2016 menerusi pautanhttps://goo.gl/forms/YgPNRLhJ6f10x7Yh1
 
 
5.      Kerjasama pihak YBhg. Tan Sri/Datuk/Dato’/Dr./Tuan/Puan dalam menjayakan kajian ini amatlah dihargai dan didahului dengan ucapan ribuan terima kasih.        
 
Sekian, terima kasih.
 
“PENERAJU TRANSFORMASI PERKHIDMATAN AWAM”
 
 
Unit Komunikasi Korporat
Pejabat Ketua Pengarah Perkhidmatan Awam
Jabatan Perkhidmatan Awam
 
Tel    : +603 8885 3710 / 3831/ 3855
Fax   : +603 8889 2217